ZURU Toys تیم بازاریابی را برای افزایش رشد جهانی گسترش می دهد
انتشار: شهریور 23، 1403
بروزرسانی: 17 تیر 1404

ZURU Toys تیم بازاریابی را برای افزایش رشد جهانی گسترش می دهد


ZURU Toys در حال گسترش تیم خود با استخدام دو متخصص بازاریابی است. کوری رومن به عنوان مدیر ارشد بازاریابی و راب توماس نقش مدیر ارشد دیجیتال را بر عهده خواهد گرفت.

با 15 سال تجربه رومن در صنعت اسباب بازی و تجربه توماس در برنامه ریزی رسانه های دیجیتال جهانی برای یکی از بزرگترین آژانس های جهان، نیک موبری، یکی از بنیان گذاران و مدیرعامل ZURU، از این استخدام های کلیدی بازاریابی مطمئن است.

موبری گفت: "ما از استقبال از کوری و راب در ZURU خوشحالیم." "تخصص ترکیبی و رویکردهای نوآورانه آنها در داستان سرایی رشد ما را تسریع کرده و موقعیت ما را در بین پنج تامین کننده برتر اسباب بازی تقویت می کند." با رهبری آنها، ما هیجان زده هستیم که رهبری دیجیتال خود را در پلتفرم هایی مانند TikTok بیشتر تقویت کنیم. بسیاری از شما آنها را در پیش نمایش پاییز 2025 می بینید و با آن ها ملاقات خواهید کرد، جایی که ما رکورد تعداد نسخه های جدید را برای تجربه در نمایشگاه خواهیم داشت. »

ZURU دارای 32 دفتر در سراسر جهان است و 5000 کارمند دارد. این شرکت محصولات خود را بین خرده فروشان بزرگ در بیش از 120 کشور توزیع می کند.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد ZURU، به وب سایت آنها مراجعه کنید.

مقاله اسباب بازی های ZURU تیم بازاریابی را گسترش می دهد تا رشد جهانی را هدایت کند، اولین بار در کتاب اسباب بازی ظاهر شد.



منبع: https://toybook.com/zuru-toys-expands-marketing/