بروزرسانی: 26 آذر 1404
Racing to Play: LEGO و F1 شراکت راه اندازی برای تجربه طرفداران در سال 2025
گروه LEGO و فرمول 1 یک همکاری چند ساله را اعلام کرده اند که از سال 2025 آغاز می شود و هدف آن متحد ، طرفداران ساخت لگو با هیجان مسابقات فرمول 1 است. پلتفرم هایی که هم خانواده ها و هم علاقه مندان را هدف قرار می دهند.
این داده ها رشد قابل توجهی را در پایگاه هواداران جوان فرمول 1 نشان می دهد، به طوری که بیش از چهار میلیون کودک 8 تا 12 ساله این ورزش را در اتحادیه اروپا و ایالات متحده دنبال می کنند و 40 درصد از مشترکان اینستاگرام اکنون زیر 25 سال هستند. این مشارکت با ارائه طیف وسیعی از محصولات LEGO، از جمله مجموعه های LEGO DUPLO برای کودکان پیش دبستانی و ساخت های پیشرفته برای نوجوانان و بزرگسالان، به دنبال جذب این جمعیت است.
این ابتکار همچنین بر نوآوری، فناوری و مهندسی از طریق فعالیت های تعاملی در منطقه هواداران در طول فصل 2025 تمرکز خواهد کرد.
مجموعه های جدید لگو به طرفداران این امکان را می دهند که لحظات نمادین را از پیست، پیت لین و گاراژها بازسازی کنند و تجربه ای فراگیر را در دنیای موتوراسپرت نخبه ارائه دهند.
منبع: https://toybook.com/lego-f1-launch-fan-experience-partnership-in-2025/