Miniso برنامه های خود را برای تبدیل شدن به بزرگترین گروه طراحی IP در جهان فاش کرده است. جک یه، بنیانگذار شرکت، گفت که این شرکت قصد دارد از طریق نوآوری در محصول، گسترش فروشگاه و توسعه برند به تسلط جهانی دست یابد. Miniso در حال حاضر بیش از 7000 فروشگاه در سراسر جهان در بیش از 111 کشور جهان دارد.
طرح Miniso در کنفرانس راه اندازی نتایج ارتقای استراتژیک برند جهانی در سال 2024 در شانگهای اعلام شد. Ye گفت: «مصرف مبتنی بر بهره» کلید رشد Miniso است. Miniso قصد دارد نیازهای عاطفی مصرف کنندگان و تمایل به بیان را برطرف کند، که این شرکت معتقد است نشان دهنده آینده مصرف جهانی است. Miniso در حال حاضر این نیاز را از طریق فروشگاه جهانی IP Collection، با محصولات دارای مجوز به عنوان بخشی از پیشنهادات تخصصی، بازاریابی و پاپ آپ خود برآورده می کند.
Miniso با بیش از 150 IP از جمله هری پاتر، دیزنی، سانریو، باربی و اسنوپی شریک شده است. اقلام دارای مجوز فروش خود را به بیش از 10 میلیارد دلار افزایش دادند و در عین حال رکوردهای فروش جدیدی را ثبت کردند. Miniso دارای بیش از 10000 کالای دارای مجوز جدید است و بیش از 800 میلیون محصول دارای مجوز را فروخته است.
محصولات دارای مجوز این شرکت شامل جعبه های کور، اسباب بازی های مخمل دار، عطر، لوازم جانبی مسافرتی و خط تولید حیوانات خانگی می باشد. Miniso دو تجربه خرید جدید اضافه کرده است: Miniso Land، یک فروشگاه کلکسیونی IP در شانگهای، و Miniso Friends. Miniso Friends Gen Z را با تمرکز بر اسباببازیهای مخملدار، جعبههای کور و حیوانات خانگی با وسعت کمتر از 600 تا 800 متر مربع هدف قرار میدهد. جف کو، نایب رئیس و مدیر رشد مینیسو لند، گفت: «به عنوان فرمت فروشگاهی در بالاترین سطح مینیسو، فروشگاه گل سرسبد جهانی Miniso Land نه تنها چشم انداز برند را تجسم می کند، بلکه نقطه عطف مهمی در ارتقای کانال جهانی Miniso است. .
در همان زمان، این شرکت در طرح تشویقی ازدواج و بارداری، برنامه ای با هدف بهبود مراقبت از زنان و نوزادان، و در بنیاد حفاظت از حیوانات خانگی MINISO، که در دسامبر گذشته با مشارکت بنیاد حیوانات دوستدار پکن تأسیس شد، سرمایه گذاری کرده است. Miniso امیدوار است که این ابتکارات و مشارکت با شرکای جهانی “فلسفه شادی” خود را در سراسر جهان گسترش دهد.
منبع: https://toybook.com/miniso-2025-plans/