LEGO Gifts با کمپین #BuildToGive با کودکان نیازمند بازی می کند

LEGO در تلاش است تا اطمینان حاصل کند که زمان بازی برای کودکانی که بیشتر به آن نیاز دارند در این فصل تعطیلات در دسترس باشد.

برای هفتمین سال، ابتکار #BuildtoGive LEGO به سازندگان دعوت به ساخت در ازای خیریه شرکتی می دهد. تعهد امسال؟ به ازای هر قلبی که با آجرهای لگو ساخته شده و در رسانه های اجتماعی با هشتگ #BuildtoGive به اشتراک گذاشته می شود، این شرکت یک مجموعه لگو را به یک کودک نیازمند اهدا می کند.

قلب های LEGO نیازی به استانداردسازی ندارند: فقط آنها را بسازید و به اشتراک بگذارید، و LEGO اهدا خواهد کرد. با این حال، برای کسانی که به کمی راهنمایی نیاز دارند، LEGO دستورالعمل های گام به گام برای یک قلب بی عیب را نیز ارائه کرده است.

دستورالعمل برای کسانی که می خواهند یک قلب کامل بسازند. | منبع: LEGO

هدف این شرکت کمک مالی به بیش از یک میلیون کودک در سراسر جهان در بیمارستان ها، خانه های کودکان و جوامع آسیب پذیر است.

مجموعه های اهدایی به عنوان بخشی از این طرح از طریق شبکه شرکای خیریه گروه LEGO در 24 کشور در سراسر جهان توزیع خواهد شد. ابتکار #BuildToGive که از زمان آغاز به کار خود بیش از 6 میلیون مجموعه لگو را اهدا کرده است، بخشی از ابتکار عمل بزرگتر Play is Your Superpower گروه LEGO است که هدف آن الهام بخشیدن به خانواده ها برای اولویت بندی مجدد زمان بازی است.

کمپین #BuildtoGive لگو تا 31 دسامبر ادامه دارد. بنابراین یک “تعطیلات مبارک” صادقانه (و ساخته شده) ارائه دهید! اکنون با مشارکت در LEGO.com/BuildToGive به کودکان نیازمند کمک کنید.

  Cepia از جمع آوری تمایلات با یک عینک ذرت بو داده آناناسی اجتناب می کند

منبع: https://thetoyinsider.com/lego-buildtogive-campaign/