گزارش درآمد سه ماهه دوم 2024 Hasbro
انتشار: مرداد 07، 1403
بروزرسانی: 03 تیر 1404

گزارش درآمد سه ماهه دوم 2024 Hasbro


پنجشنبه گذشته، هاسبرو ارقام سه ماهه دوم خود را ارائه کرد. البته کریس کاکس پر از ستایش است. حتی با وجود اینکه محصولات مصرفی همچنان 20 درصد کاهش داشتند و برندهای شریک عملکرد بدی داشتند. برای خلاصه و بررسی کلی کلیک کنید!

لوگوی Sad Hasbro

درآمد کلی 18٪ کاهش یافت، عمدتاً به دلیل فروش eOne، که باعث شد درآمد 6٪ دیگر کاهش یابد.

با این حال، Digital and Wizards of the Coast 20 درصد رشد کردند و Hasbro به تدریج از یک شرکت اسباب بازی دور شد و به یک شرکت بازی تبدیل شد. در واقع، Cocks گفت Hasbro اکنون یک شرکت متمرکز بر بازی است. اسباب بازی ها به یک دغدغه ثانویه برای شرکت تبدیل می شوند. و این از دیدگاه Hasbro منطقی است، در حالی که Digital و WotC دارای حاشیه های فوق العاده هستند.

حاشیه عملیاتی 25 درصد است. بنابراین Hasbro در مسیر درستی در مورد حاشیه ها قرار دارد. با این حال، بخش بزرگی از این حاشیه مربوط به بازی های دیجیتال و بخش WotC است. برای کل سال، Hasbro می گوید WotC و Digital 42 درصد حاشیه خواهند داشت. از این گذشته، چاپ کارت های جادویی ارزان است. و مردم همچنان به خرید آنها ادامه می دهند. اما برای محصولات مصرفی (از جمله مجسمه ها)؟ حاشیه ناچیز 4 تا 6 درصد برای کل سال پیش بینی می شود. بنابراین این حمله به دیجیتال و بازی برای Hasbro منطقی است.

درآمد کلی 995.3 میلیون دلار بود. Digital و WotC اکنون تقریباً 50٪ از کل درآمد Hasbro را تشکیل می دهند. این بخش به تنهایی 452 میلیون دلار تولید کرد و سود عملیاتی عظیم 247.1 میلیون دلاری داشت که حاشیه 54.7 درصدی داشت! حتی حاشیه های اپل نیز چندان زیاد نیست. در مقایسه، محصولات مصرفی (یعنی «اسباب بازی ها» از جمله اکشن فیگورها) 9.3 میلیون دلار ضرر داشتند. به عبارت دیگر: Magic the Gathering و بازی های دیجیتالی هاسبرو را زنده نگه می دارند، اسباب بازی های سنتی این روزها بیشتر توپی بر گردن هاسبرو هستند.

اما حالا بیایید به سراغ چیزهایی برویم که باید هاسبرو را نگران کند. محصولات مصرفی (به عنوان مثال "اسباب بازی") 20٪ کاهش یافت و این بخش همچنان به زیان خود ادامه می دهد و روند سود قبلی را ادامه می دهد.

اما در مورد چه چیزی بیشتر به ما علاقه مند است؟ برندهای شریک، مانند "جنگ ستارگان"، "مارول" و غیره. ?

گردش مالی بالغ بر 124.6 میلیون دلار است. این یک نقطه پایین جدید برای سه ماهه دوم است. این کاهش 28 درصدی است! برندهای شریک حتی 31 درصد از ابتدای سال کاهش یافته اند. توضیح رسمی با توجه به Hasbro است این کاهش به دلیل فعالیت های سرگرمی ضعیف و تأثیر مجوزهای رها شده است.. این همان چیزی است که هاسبرو چند ماه است که می گوید. در کنفرانس قبلی درآمد، آنها اعتراف کردند که حدود 50 درصد از کاهش را می توان به مجوزهای رها شده نسبت داد.

برای بزرگنمایی کلیک کنید

همانطور که می بینید، این بدترین سه ماهه دوم Hasbro برای برندهای شریک خود در سال های اخیر است. متأسفانه، اعداد قبل از سال 2017 واقعاً قابل مقایسه نیستند زیرا Hasbro کسب و کار خود را بازسازی کرد و بخش های اسباب بازی های پسرانه و دخترانه قدیمی را منحل کرد و بخش جدید برند شریک را معرفی کرد.

Hasbro همچنان رهبر بازار در بخش اکشن فیگور است، اما با کاهش 3.5 امتیازی، Hasbro همچنان 23.6٪ از کل بخش اکشن فیگور را تشکیل می دهد.

و جنگ ستارگان؟ نه در گزارش مالی، نه در ارائه پاورپوینت و نه در تماس کنفرانسی صحبتی به آن نشده است. الان اینطوری میشه هاسبرو دیگر در مورد جنگ ستارگان صحبت نمی کند. چند بار به مارول اشاره شد، البته نه ارقام، اما ظاهرا هاسبرو می خواهد مجموعه ای از جعبه جادویی مبتنی بر مارول را در سال 2025 منتشر کند که "طرفداران مشتاقانه منتظر آن هستند."

اینکه چه مقدار از آن ۱۲۴.۶ میلیون دلار از درآمد برند شریک از طریق Star Wars به \u200b\u200bدست آمده است، همه حدس می زنند.

اوه، و GI Joe در ارائه به عنوان یکی از خطوط اسباب بازی که برای Hasbro توسعه یافت ذکر شد.

گزارش درآمد هاسبرو
ارائه نتایج Hasbro (PDF)
متن کنفرانس نتایج مالی Hasbro از طریق The Motley Fool



منبع: https://www.jeditemplearchives.com/2024-07-27-the-hasbro-earnings-report-q2-2024/?utm_source=rss&utm_medium=rss&utm_campaign=the-hasbro-earnings-report-q2-2024