گروه LEGO Publicis One را به عنوان آژانس رسانه جهانی جدید خود انتخاب می کند
انتشار: تیر 15، 1403
بروزرسانی: 04 تیر 1404

گروه LEGO Publicis One را به عنوان آژانس رسانه جهانی جدید خود انتخاب می کند


پس از 18 ماه کار استخدام، که شامل ابتکار آژانس فعلی بود، گروه LEGO Publicis One را به عنوان آژانس رسانه جهانی جدید خود منصوب کرد. آژانس جدید بر تقویت ارتباطات موجود گروه LEGO با خانواده ها و سازندگان و همچنین موضع شرکت در مورد اهمیت بازی تمرکز خواهد کرد.

Publicis One، که توسط Starcom پشتیبانی می شود، در حالی که راه های جدید و معتبری را برای تعامل با مخاطبان خود جستجو می کند، همانطور که در کمپین های قبلی گروه LEGO مانند Rebuild the World و Play Unstoppable دیده شده است، در یک چشم انداز دیجیتالی همیشه در حال تغییر حرکت می کند.

جولیا گلدین، مدیر محصول و بازاریابی گروه LEGO گفت: «ما تحت تأثیر عمق و وسعت تخصص Publicis One، و همچنین ارزش های فرهنگی مشترک آن ها قرار گرفتیم. ما مشتاقانه منتظر همکاری با یکدیگر برای بهبود بیشتر اکوسیستم خود هستیم و از دانش و قابلیت های آنها برای ایجاد تجربیات جذاب و معنادار برای مخاطبان خود استفاده می کنیم. با هم، ما می خواهیم به کودکان و خانواده ها در سراسر جهان الهام بخشیم، خلاقیت را تشویق کنیم و یادگیری را از طریق بازی ترویج کنیم.

آژانس جدید که کار خود را از این ماه آغاز خواهد کرد، همچنین به مدت سه ماه با Initiative همکاری خواهد کرد تا از انتقال آرام و حفظ حضور قدرتمند برند اطمینان حاصل کند.

مایلیم از تیم Initiative/IPG برای این هفت سال فوق العاده تشکر کنیم. آنها در هر مرحله از راه، از راه اندازی اولین کمپین برند جهانی تا دستیابی به کودکان بیشتر از همیشه، همراه ما بوده اند. گلدین می گوید ما از حمایت و همکاری آنها سپاسگزاریم.

برای اطلاعات بیشتر در مورد برند LEGO Group به سایت lego.com مراجعه کنید.



منبع: https://toybook.com/the-lego-group-publicis-one-news/