بروزرسانی: 26 آذر 1404
کمپین Play-Doh «کودکان می توانند» ذهن های جوان را الهام می بخشد
هاسبرو کمپین جدیدی را برای تقویت رشد انتقادی و بازی تخیلی در کودکان راه اندازی کرده است. کمپین Play-Doh Kids Can به کودکان از طریق درس های کلاس درس و برنامه های دیجیتال توانمند می شود. این ابتکار بچه ها را تشویق می کند که شجاعانه و با ذهنی باز بازی کنند. این برنامه در ایالات متحده و کانادا در دسترس است.
هاسبرو با اعتقاد به اینکه «تخیل یک ابرقدرت است»، این کمپین را با برنامه درسی تخیل Play-Doh اعلام کرد. هاسبرو امیدوار است که این برنامه ها با مبارزه با عواملی که مانع از استفاده آشکار کودکان از تخیلات خود می شوند، از جمله استرس، قضاوت و حواس پرتی، بر محدودیت ها و موانع بازی خلاق غلبه کند.
این برنامه دارای فعالیت های سریعی است که کودکان را تشویق می کند تا یک قوطی Play-Doh را در هر کجا که می توانند باز کنند. فعالیت ها از 5 تا 15 دقیقه طول می کشد و شامل راهنماها و طرح های درسی برای والدین و معلمان می شود. هاسبرو امیدوار است که نسل امروز از به کارگیری قوه تخیل خود خسته نشوند و بتوانند تخیل خود را به عنوان یک مهارت تقویت کنند.

در ماه نوامبر، برنامه درسی تخیل Play-Doh برای 400000 دانش آموز در مدارس Title 1 در دسترس خواهد بود. Hasbro به صورت آنلاین در shop.hasbro.com/play-doh مطالبی را برای خانواده ها ارائه کرد.
والدین می توانند در https://shop.hasbro.com/en-us/play-doh/kidscan اطلاعات بیشتری درباره این کمپین کسب کنند.
منبع: https://thetoyinsider.com/play-doh-kids-can/