نمودارهای پخش جریانی Nielsen برای Skeleton Crew
انتشار: دی 19، 1403
بروزرسانی: 28 تیر 1404

نمودارهای پخش جریانی Nielsen برای Skeleton Crew


همانطور که ممکن است بدانید، من عملکرد هر مجموعه Disney+ Star Wars را در رتبه بندی استریم پیگیری می کنم. اوایل سال 2024، Luminate را نیز به تصویر اضافه کردم و به نمودارهای آنها نگاه کردم. و من قبلاً در مورد نمودارهای Luminate برای Skeleton Crew صحبت کرده ام، زیرا نمودارهای آنها بسیار سریعتر منتشر می شود. Nielsen چهار هفته تأخیر دارد، Luminate معمولاً نمودارهای خود را تقریباً 24 ساعت پس از پایان دوره جمع آوری داده در هفته منتشر می کند (با این حال، Luminate نمودارهای خود را از اواسط دسامبر به روزرسانی نکرده است).

بنابراین نمودارهای استریم نیلسن چه می گویند؟ آیا Skeleton Crew بعد از اینکه هرگز در نمودارهای استریم Luminate قرار نگرفت، در اینجا بهتر عمل کرد؟ برای جزئیات کلیک کنید!

عشقی به نیل نیست

خب... Skeleton Crew مانند نمودارهای Luminate در بین 10 تای برتر قرار نگرفت. بنابراین Luminate و Nielsen موافق هستند. نمایش شماره 10 در نمودارهای سری اصلی Nielsen دارای زمان تماشای 384 میلیون دقیقه است.

این اولین باری است که یک سریال لایو اکشن جنگ ستارگان با اولین قسمت خود در بین 10 سریال اصلی اصلی نیلسن قرار نمی گیرد. این یک ناامیدی بزرگ برای لوکاس فیلم است و همچنین باید آنها را به شدت نگران کند. آیا ممکن است The Acolyte و سریال های دیگر که اغلب کمی کسل کننده هستند (Ahsoka، فصل 3 ماندالوریان، Obi-Wan Kenobi) مردم را از محتوای جنگ ستارگان در +Disney دور کرده باشند؟

در اینجا برنامه های دیگر در هفته 1 در نمودارهای استریم نیلسن آمده است:

Mandalorian S2: 1032 میلیون دقیقه
کتاب بوبا فت: 389 میلیون دقیقه
، وان کنوبی: 1026 میلیون دقیقه (دو قسمت)
اندور: 624 میلیون دقیقه (سه قسمت)
Mandalorian S3: 823 میلیون دقیقه
آهسوکا: 829 میلیون دقیقه (دو قسمت)
The Acolyte: 488 میلیون دقیقه (دو قسمت)

و اکنون Skeleton Crew، با دو قسمت و مدت زمان حدودا 70 دقیقه، حتی نتوانسته است 385 میلیون دقیقه را به دست آورد، و به سختی وارد 10 بازی برتر شده است. تک قسمت با مدت زمان 37 دقیقه (با تیتراژ)، تقریباً نیمی از آنچه که Skeleton Crew با دو قسمت در هفته 1 داشت. Skeleton Crew تقریباً نیاز داشت 5.5 میلیون بازدید برای دو قسمت در دیزنی + در ایالات متحده. قرار گرفتن در بین 10 تا.

فکر می کنم Skeleton Crew حتی یک بار هم وارد 10 چارت برتر نخواهد شد. بازدید برای یک نمایش +130 میلیون دلاری باید بسیار کم باشد. همچنین گویای این است که دیزنی حتی سعی نکرد تمام این ماجرا را به یک داستان موفقیت تبدیل کند، همانطور که برای The Acolyte به هر حال تلاش کرد، و اعداد خود را با دیدگاه های جهانی منتشر کرد. در واقع ما چیزی از آنها نشنیده ایم. اعداد باید آنقدر بد باشند که هیچ کمپین روابط عمومی در جهان نتواند آن را موفق جلوه دهد.

اگر من جای لوکاس فیلم بودم، نگران بودم که فیلم Mandalorion & Grogu ضعیف عمل کند. آنها واقعاً باید این بار بازاریابی را به درستی انجام دهند و جان فاورو باید جادوی دو فصل اول را دوباره به دست آورد. یا جنگ ستارگان ممکن است دچار مشکل بزرگی شود.

واقعیت این است که نمایشی که اکثراً نقدهای مثبتی را از افرادی که آن را تماشا می کنند دریافت می کند، نتوانسته مورد توجه قرار گیرد. این به ویژه نگران کننده است، زیرا به طور کلی تصور می شود که تبلیغات شفاهی تأثیر مثبتی خواهد داشت.

علاوه بر این، Skeleton Crew شانس بسیار بیشتری برای ورود به 10 جدول برتر در نمودارهای Nielsen داشت، زیرا پنجره جمع آوری داده های Nielsen نسبت به نمایش های هفته 1 که Luminate جمع آوری داده ها را متوقف می کند، بسیار مطلوب تر است. بنابراین Skeleton Crew فقط کمی بیش از دو روز فرصت داشت تا زمان نمایش را جمع کند. با این حال، Nielsen از دوشنبه تا یکشنبه داده ها را جمع آوری می کند، به این معنی که Skeleton Crew بیش از پنج روز فرصت داشت تا زمان تماشا را در هفته اول خود جمع آوری کند.

فکر می کنم وقت آن رسیده است که دیزنی لوکاس فیلم را پاکسازی کند. مهم نیست نمایش ها چقدر خوب هستند، بودجه برای همه چیز خارج از کنترل است. نه تنها سریال، بلکه فیلم(های) هم، خب، همان ساخته لوکاس فیلم (ایندی 5). اینکه Lucasfilm تقریباً یک میلیارد دلار (بعد از کسر مالیات) برای Andor، The Acolyte و Skeleton Crew خرج کرد، دیوانه کننده است.

من همچنین فکر می کنم که دوره سریال Disney+ Star Wars ممکن است به پایان برسد. جنگ ستارگان به کیفیت های تولیدی خاصی نیاز دارد، شما نمی توانید درام های جنگ ستارگان پرمخاطب بسازید که در آن افراد فقط پشت میز می نشینند و صحبت می کنند، شما به اکشن، CGI، سیارات، تزئینات نیاز دارید و هرگز ارزان نخواهد بود. آنها به وضوح راهی برای ساخت سریال های استریم جنگ ستارگان با بودجه معقول پیدا نکرده اند. Obi-Wan Kenobi، با بودجه گزارش شده 90 میلیون دلاری، نزدیک شد، اما آن نمایش نیز به شدت ارزان به نظر می رسید، و در برخی مواقع شبیه به تولید طرفداران بود.

مهمتر از آن، این احتمال وجود دارد که مردم پس از یک بار ناامیدی بیش از حد، عاشق جنگ ستارگان شوند. این همچنین نشان دهنده فروش کالاهایی است که طبق اطلاعات ما هنوز در پایین ترین حد خود قرار دارند.

قبلاً گفته ام، باز هم می گویم... اگر دیزنی نمی خواهد جنگ ستارگان با ناله بمیرد، باید خانه را تمیز کند، جایگزین کندی کند، افراد خلاق جدید استخدام کند، و یک برنامه مناسب و منسجم ایجاد کند. چشم انداز فرنچایز همانطور که در حال حاضر اتفاق می افتد، نمایش ها به دور خط زمانی می پرند، واقعاً یک موضوع مشترک وجود ندارد، همه چیز بسیار پراکنده و تقریباً تصادفی به نظر می رسد.

در نهایت، جنگ ستارگان ممکن است برای صفحه نمایش کوچک در نظر گرفته نشده باشد. بر خلاف پیشتازان فضا که، در مقایسه، برای پرده بزرگ ساخته نشد، فیلم های پیشتازان فضا هرگز واقعاً موفق نبودند، زیرا همه چیزهایی که مردم در مورد پیشتازان فضا دوست دارند به بهترین وجه در تلویزیون / پخش جریانی انجام می شود. و هر چیزی که مردم در مورد جنگ ستارگان دوست دارند، ممکن است غیرممکن باشد که با بودجه های معقول برای پخش تلویزیونی/استریم سازی بسازند. مگر اینکه مانند The Clone Wars انیمیشنی باشد. اما لایو اکشن جنگ ستارگان با انتظارات زیادی همراه است که باید برآورده کنید.

اگر فصل دوم Ahsoka آخرین سریال لایو اکشن جنگ ستارگان در دیزنی پلاس باشد، تعجب نخواهم کرد. نقدهایی که دیزنی با این نمایش ها دریافت می کند (خارج از Mandalorian و تلاش برای تبدیل شدن به یک مجموعه فیلم) هزینه های هنگفت تولید را توجیه نمی کند. به همین سادگی است.

چه چیز دیگری. متأسفانه Disney+ همچنان در نمودارهای استریم ضعیف عمل می کند. هیچ سریال اصلی در بین 10 سریال برتر قرار نگرفت. Bluey تنها چیزی است که دیزنی در رتبه بندی سری های به دست آمده دارد و حتی IP خودش هم نیست. تنها فیلمی که در چارت ها وجود دارد، فیلم کلاسیک Home Alone است که یک فیلم کلاسیک کریسمس است و هنوز در ماه دسامبر در نمودارها قرار دارد. یکی دیگر از فیلم های قدیمی کریسمس، Elf، در رده بندی 10 فیلم برتر Hulu/Max قرار دارد، بنابراین حتی منحصر به Hulu نیست. Disney+ ممکن است دومین سرویس پخش بزرگ پشت نتفلیکس روی کاغذ باشد... اما آنها محتوای شاخص ندارند، چیزهای عجیب و غریب ندارند، بازی Squid ندارند، One Piece ندارند، The Mandalorian تبدیل شده است. یک حس یک شبه، اما هیچ یک از برنامه های دیگر هرگز نتوانستند این موفقیت را دوباره به دست آورند و در عوض شاهد کاهش بازدهی با کاهش بیننده برنامه به برنامه هستیم، تا جایی که آخرین فصل Ahsoka بیننده کمتری داشت. فینال فصل آندور سپس The Acolyte منفجر شد... و اکنون Skeleton Crew، حتی با وجود اینکه یکی از بهترین کارهایی است که لوکاس فیلم تحت مدیریت دیزنی انجام داده است، از نظر تماشاگران کاملاً بی ادب است.

وقتی حتی نمایش های با استقبال خوب هم دیگر مخاطبی پیدا نمی کنند... وقت آن است که بازی کنیم. لوکاس فیلم نیاز به تغییرات دارد. دیر یا زود.

نمودارهای جریانی نیلسن



منبع: https://www.jeditemplearchives.com/2025-01-07-the-nielsen-streaming-charts-for-skeleton-crew/?utm_source=rss&utm_medium=rss&utm_campaign=the-nielsen-streaming-charts-for-skeleton-crew