
بروزرسانی: 02 تیر 1404
متل از موج دوم کلکسیون های انحصاری SDCC رونمایی کرد
موج دوم انحصاری های بین المللی Comic-Con San Diego (SDCC) Mattel شامل برخی از محبوب ترین برندهای غول صنعت است.
برجستگی این گروه عروسک Deadfast Ghoulia Yelps (75 دلار) است. Ghoulia Yelps اولین بار در سال 2011 بازی Deadfast را در SDCC انجام داد. این عروسک همراه با کیف حمل و نقل، نشان، کتاب کمیک و پایه نمایشی همراه است. MEGA Monster High Frankie Stein Boo-K Lab (40 دلار) به عروسک نسل اول SDCC از سال 2010 ادای احترام می کند و شامل 362 قطعه است. مجموعه سیاه و سفید دارای آزمایشگاه فرانکی است و شامل لیوان، فلاسک، میکروسکوپ و ایستگاه کشش است.
Mattel اخیرا Street Sharks را مجدداً راه اندازی کرد و برای جشن بازگشت این برند اسباب بازی، نسخه انحصاری SDCC از Ripster وجود دارد که شخصیتی را که در «کوسه در میان ما» دیده می شود، نشان می دهد. فیگور یک ژاکت چرمی می پوشد و با لوازم جانبی الهام گرفته از قسمت عرضه می شود.
طرفداران کشتی نیز چیزی برای انتظار دارند. برای تکمیل این موج از انحصاری های SDCC، Mattel فیگور WWE Ultimate Edition Shawn Michaels را معرفی کرد که نشان دهنده Heartbreak Kid است که در مسابقه Wrestlemania XII Iron Man Match دیده می شود.
پی جی لوئیس، معاون ارشد و رئیس جهانی اکشن فیگورها و فیشر پرایس می گوید: «مأموریت ما ارائه عشقی است که طرفداران ما برای جذب علاقه مندان قدیمی و نسل جدیدی از طرفداران با بهترین انحصاری های Comic-Con. سرگرمی. هر مجموعه ای سبک و پتانسیل داستان سرایی خاص خود را دارد و ما نمی توانیم منتظر باشیم تا لذتی که آنها برای طرفداران به ارمغان می آورند را ببینیم.
این موارد انحصاری در غرفه Mattel SDCC (#3029) در دسترس خواهند بود.
منبع: https://toybook.com/mattel-sdcc-reveals-2024-2/