سوالات و پاسخ های طراحی لاک پشت های جمجمه خاکستری

چند هفته پیش این شانس را داشتیم که از تیم طراحی Mattel در مورد خط جدید Turtles of Grayskull بپرسیم، و آنها با پاسخ هایی بازگشتند!

Mattel به اندازه کافی لطف داشت و به سه سوال در مورد این خط آینده پاسخ داد، بنابراین برای یافتن پاسخ به خواندن ادامه دهید. ارقام جدید باید به زودی برسد!

از طریق Mattel:

  1. بزرگترین چالش طراحی هنگام ترکیب دنیای MOTU و TMNT چه بود؟

آنقدرها چالشی نبود که کار عاشقانه باشد، اما قبل از اینکه بتوانیم طراحی شخصیت را شروع کنیم، باید داستان خود را خلق کرده و صیقل دهیم. داستان از طراحی خبر می دهد. ما با سه روش مختلف برای اجرای شخصیت به داستان نزدیک شدیم: در طول این داستان، ما شاهد تاثیر لاک پشت ها بر استادان هستیم و بالعکس. برای مثال، دانکن مجذوب استحکام غلاف لاک‌پشت است و الهام گرفته از ساخت زره جدید بر اساس طراحی آن‌ها است. برعکس، لاک پشت ها در قهرمانان اترنین ارواح خویشاوندی پیدا می کنند و به همین ترتیب زره می پوشند. ما می دانیم که رافائل کمی قوی است و او با قوچ اترنین، مرد رام، ارتباط پیدا می کند. علاوه بر این، برخی از شخصیت ها با Ooze جهش یافته اند، مانند He-Man. این بدان معنا بود که باید قهرمان ثابت قدم خود را به یک خدمتکار جهش یافته شیطان تبدیل کنیم! اثرات ooze می تواند غیرمنتظره باشد و ما شاهد تکرارهای واقعاً رادیکال و جدیدی از شخصیت های آشنا هستیم. ترکیب شخصیت‌ها نیز در جریان است. Trap Jaw و Moousers خود را در Mouse-Jaw ادغام می‌کنند. Faker و Slash تبدیل به یک لاک پشت جهش یافته رباتیک شیطانی، Sla-Ker می شوند!

  1. کار با کدام شخصیت/شخصیت تا به حال لذت بخش ترین بوده است؟
  نقد و بررسی: R2-D2 (Artoo-Detoo) - TBS6 (P4) - TM32

هر کسی در تیم موارد مورد علاقه خود را دارد! برخی از نمونه ها عبارتند از Raf، Mouse Jaw و Shredder جدید.

از استیو –

مانند تمام چهره هایی که من ایجاد می کنم، هر شخصیت تمایل دارد جایگاه ویژه ای در قلب من داشته باشد. با این حال، معرفی جهش‌زای Ooze و توانایی آن برای تبدیل شخصیت‌ها به نسخه‌های جهش‌یافته خودشان، طیف وسیع‌تری از فرصت‌ها را باز کرد که من لزوماً نمی‌توانم آن‌ها را در طرح‌های سنتی گنجانده باشم. شخصیت هایی مانند مرد خزه ای جهش یافته و مرد رام جهش یافته ممکن است تا کنون مورد علاقه من باشند.

  1. روند فکری برای تطبیق شخصیت‌های دنیای TMNT با شخصیت‌های دنیای MOTU چگونه بود؟

بخشی از این طرفداران شخصی ماست. خوب، شاید بیشتر از برخی. ما باید مطمئن می شدیم که در روایت کار می کنیم و راه های سرگرم کننده و غیرمنتظره ای برای پیشبرد داستان پیدا می کنیم. یافتن تعادل بین TMNT، MOTU، قهرمانان و تبهکاران هم برای داستان سرایی و هم در نهایت بازی ضروری بود! ما نمی توانیم منتظر باشیم تا ببینیم نظر شما با فاش شدن شخصیت های بیشتری چیست.

*با تشکر از Mattel برای پاسخ به سوالات ما!

منبع: https://thefwoosh.com/2023/12/mattel-turtles-of-grayskull-design-qa/