رونمایی از برنامه فوق العاده غرفه داران!

سعی کردم دنبالش کنم کامیک کان امسال سنگاپور در TOYSREVILموارد زیر “بیانیه رسمی مطبوعاتی” برای احترام شماست! خرید آنلاین بلیط رویداد از طریق siistic.com.sgو به زودی شما را در کنفرانس می بینم!


بیانیه مطبوعاتی: کامیک کان سنگاپور (SGCC) بزرگتر و جسورتر در تاریخ 7-8 دسامبر 2024 در نمایشگاه Sands و مرکز همایش بازمی گردد. رویداد امسال نه تنها دارای فهرستی باورنکردنی از هنرمندان مهمان، نویسندگان و تولیدکنندگان محتوا است، بلکه ترکیبی پویا از بیش از 380 شرکت نمایشگاهی و 410 برند است.

Singapore Comic Con رویدادی از جشنواره رسانه سنگاپور (SMF) است که توسط سازمان توسعه رسانه Infocomm سنگاپور (IMDA) برگزار می شود. سال 2024 یازدهمین دوره جشنواره رسانه سنگاپور است که پرشورترین متخصصان رسانه آسیا، رهبران صنعت، استعدادها و تولیدکنندگان محتوا را گرد هم می آورد.

کامیک کان سنگاپور مفتخر است که از هیئت گردشگری سنگاپور (STB) حمایت می کند.

حامی عنوان کامیک کان سنگاپور 2024 Tridentity، ارائه دهنده راه حل های هویت دیجیتال پیشرو در سنگاپور است.

حامی کلیدی SGCC 2024، Mighty Jaxx یک نمایشگاه فراموش نشدنی در SGCC 2024، از جمله آخرین مجموعه XXRAY One Piece، مجموعه رویایی Kandyland و اولین مجسمه‌های سطح بالای خود با آزمایشگاه SuperKraft را وعده می‌دهد. فراموش نکنید که گنج گلد لوفی خود را جمع آوری کنید. انحصاری SGCC 2024.

Mediacorp نه تنها غرفه رادیویی سیار خود را به نمایش خواهد گذاشت، بلکه نیمه نهایی و نهایی چالش انجمن Mobile Legends را در SGCC 2024 نیز ارائه خواهد کرد. این چالش اجتماعی با میزبانی مشترک با Pulsa Nova و RSG SG، شاهد رقابت طرفداران برای کسب عنوان خواهد بود. جایزه بزرگ 50000 الماس در خطر است برای همه طرفداران پوکمون، امسال فرصت ملاقات با کاپیتان پیکاچو را در غرفه Mediacorp از دست ندهید.

Nickelodeon مجموعه ای از موارد انحصاری و دیگر مزخرفات دریایی را برای جشن گرفتن 25 سالگی باب اسفنجی در SG Comic Con 2024 آورده است! با بازی‌های تعاملی، ملاقات و احوالپرسی، و حتی یک جایزه ویژه مسابقه کازپلی، برای یک تجربه فوق‌العاده همه‌جانبه Bikini Bottom آماده شوید!

  #TOYSREVILTOYNES: 1 آگوست 2024

Bandai Spirits آخرین محصولات و کلکسیون های انحصاری خود را نه یک، بلکه از سه بخش منحصر به فرد به نمایش می گذارد: Tamashii Nations، Banpresto و Bandai Hobby. طرفداران می توانند انتظار برگزاری کارگاه های عملی، مسابقات ساخت مدل و آیتم های انحصاری را داشته باشند. امسال، تور جهانی 24-25 Bandai Card Games Fest سنگاپور نیز در کنار SGCC 2024 برگزار خواهد شد.

BLUEY با یک چالش کاملاً جدید به کامیک کان سنگاپور 2024 بازمی گردد! امسال، استودیو بی‌بی‌سی مسیر موانع بلوی و بینگو را از این سریال زنده می‌کند. از طرفداران جوان دعوت می شود تا مهارت های خود را در برابر چالش هایی که در طول دوره برای آنها ارائه می شود آزمایش کنند و سوغاتی های منحصر به فرد Bluey را برای بردن به خانه ببرند.

Bluey و Bingo همچنین در هر دو روز به صحنه اصلی SGCC خواهند رفت تا با یک «تجربه زنده آبی» کاملاً جدید که از قسمت کریسمس «Verandah Santa» الهام گرفته شده است، همه را در روحیه جشن قرار دهند. Bluey Silent Disco نیز امسال بازگشته است، جایی که طرفداران می توانند بهترین حرکات رقص خود را با دو خواهر مورد علاقه خود به نمایش بگذارند.

داستان‌های دیزنی در دسامبر امسال در کامیک کان سنگاپور (SGCC) جان می‌گیرند. برای کشف کالاهای انحصاری، هدایا، پس‌زمینه‌های عکس و موارد دیگر با الهام از شخصیت‌های مورد علاقه طرفداران و لحظاتی از دیزنی، پیکسار، مارول و جنگ ستارگان، از منطقه‌ای با موضوع دیزنی دیدن کنید.

مطمئناً Creators Con امسال فوق‌العاده خواهد بود، زیرا شریک اصلی ما Bloomr، سازندگان خود را برای ملاقات با طرفداران خود آورده است. SGCC 2024 Princess Rurusama نیز با چالش‌های هیجان‌انگیز، کالاها، اجراهای زنده و موارد دیگر در رویداد امسال حضور خواهد داشت.

بسیاری از همکاری‌های هیجان‌انگیز در SGCC Pop Culture Food Zone، از جمله اولین آبجو رسمی غیرالکلی، Pow Wow توسط Brewerkz. Beard Papa’s با SGCC همکاری می کند تا Mystic Forest را برای شما به ارمغان بیاورد.

  نقد و بررسی: Darth Maul (Old Master) - TBS6 (P4) - GG23

چیزهای بیشتری در انتظار شرکت کنندگان SGCC 2024 است، از جمله Bluey، Genshin Impact، Infinity Studio، Jada، Kasagi Labo، Lego by thebrickshop، Magic: the Gathering، Simply Toys، The Legend of Luo Xiaohei، Threezero، Tokidoki، Top Toys، True Blue. تولید، ZDtoys، 52 Toys by Gifts Greetings و بسیاری موارد دیگر.

چه یک شکارچی کلکسیونی باتجربه باشید یا یک طرفدار جدید، SGCC 2024 قطعا چیزی برای شما خواهد داشت. بلیط های کامیک کان سنگاپور از 38 دلار شروع می شود و در دسترس هستند سیستیک و پلاگو.

درباره کامیک کان سنگاپور
کامیک کان سنگاپور (SGCC) طولانی ترین کنوانسیون فرهنگ پاپ آسیای جنوب شرقی و جشن نهایی بهترین ها در فرهنگ پاپ غربی و آسیایی است. انتظار همه چیز را داشته باشید، از اسباب‌بازی‌ها و کلکسیون‌ها، کمیک‌ها و بازی‌ها، بازی‌های فضایی و برنامه‌نویسی برای سازندگان نوپا، تا حضور چهره‌های فرهنگ پاپ.

درباره جشنواره رسانه سنگاپور
جشنواره رسانه سنگاپور که توسط سازمان توسعه رسانه Infocomm (IMDA) برگزار می شود، با افتخار برای یازدهمین دوره خود به عنوان یکی از پلتفرم های بین المللی پیشرو برای صنعت رسانه در آسیا بازگشته است. از 28 نوامبر تا 8 دسامبر 2024، سنگاپور نقطه کانونی جامعه رسانه‌ای آسیا خواهد بود و نوآوری‌های رسانه‌ای مختلف را به نمایش می‌گذارد، معاملات صنعتی قابل توجهی را به نمایش می‌گذارد و محتوای کلاس جهانی سنگاپور را به نمایش می‌گذارد. جشنواره امسال، با عنوان «اینجا بساز»، با هدف الهام بخشیدن به استعدادهای رسانه‌ای منطقه برای ایجاد، ارتباط و تحقق چشم‌اندازهایشان است. این رویداد متخصصان رسانه، رهبران صنعت، سازندگان و مصرف کنندگان را به عنوان بخشی از جشنواره بین المللی فیلم سنگاپور (SGIFF)، انجمن و بازار تلویزیون آسیا (ATF)، کامیک کان سنگاپور (SGCC) و Nas Summit Asia (NAS) گرد هم می آورد.

  Haslab بعدی Mos Eisley Cantina خواهد بود

درباره Médiacorp
Mediacorp شبکه ملی رسانه سنگاپور و بزرگترین تولید کننده محتوا است. هدف آن ایجاد محتوای جذاب و قابل اعتماد و همچنین ایجاد ارتباط بین جوامع و الهام بخشیدن به مردم است. Mediacorp روزانه بیش از سه میلیون نفر را در سنگاپور به چهار زبان در سراسر پلتفرم‌های دیجیتال خود از جمله mewatch، melisten و CNA.asia، شش کانال تلویزیونی و 11 ایستگاه رادیویی درگیر می‌کند. فراتر از سنگاپور، Mediacorp همچنین از طریق CNA و محتوای توزیع شده در تمام بازارها، مخاطبان بین المللی رو به رشدی دارد.
با تمرکز بر توسعه استعدادها و رشد صنعت، این شرکت متعهد به سرمایه‌گذاری در طرح‌های سراسری مانند جستجوی ستاره‌ای، Anugerah، Yaar Antha Star و SPOP، سفارش آثار متنوع به تولیدکنندگان محتوای محلی و همکاری با موسسات تحقیقاتی است. آموزش عالی Mediacorp به عنوان اولین شبکه چند کاناله محلی سنگاپور با مشارکت YouTube، متعهد به توسعه شبکه ای از سازندگان محتوای دیجیتال است. برای تبلیغ‌کنندگان، Mediacorp با برندهای پیشرو در صنعت مانند ESPN، Mothership، theAsianparent، VICE، YouTube و 99.co همکاری کرده است تا شبکه دیجیتال Mediacorp را برای ارائه راه‌حل‌های مبتنی بر محتوا مؤثرتر تشکیل دهد. Mediacorp جوایز صنعتی از جمله جشنواره های نیویورک، جشنواره های جهانی رسانه، PromaxBDA (جهان و آسیا) و جوایز خلاق آکادمی آسیا را دریافت کرده است. برای اطلاعات بیشتر، لطفا به mediacorp.sg مراجعه کنید.

درباره Tridentity
معرفی Tridentity، ارائه‌دهنده راه‌حل‌های هویت دیجیتالی سنگاپور، با بهره‌گیری از فناوری بلاک چین برای امنیت و قابلیت اطمینان بی‌نظیر. اکوسیستم پویا ما شبکه متنوعی از ارائه‌دهندگان خدمات سبک زندگی را به هم متصل می‌کند و تجربه‌ای بی‌نظیر را در خدمات، پاداش‌ها و داده‌های متنوع ارائه می‌دهد. با Tridentity، به دنیایی از امکانات در نوک انگشتان خود دسترسی پیدا کنید. از همین امروز شروع به کشف آینده هویت دیجیتال کنید!

منبع: http://toysrevil.blogspot.com/2024/11/singapore-comic-con-2024-unveiling.html