
بروزرسانی: 02 تیر 1404
رتبه بندی پخش جریانی Nielsen برای فینال The Acolyte
ببینید، پس از هفته ها غیبت، The Acolyte با آخرین قسمت خود توانسته است وارد رتبه بندی استریم نیلسن برای نمایش های اصلی شود. با این حال، این ارقام چیزی نیست که در Lucasfilm خوشحال شود. در واقع، اعداد وحشتناک هستند. برای همه جزئیات کلیک کنید!

سریال مثل سول مرده است
قسمت هشتم و آخر سریال Acolyte توانست با 335 میلیون دقیقه در رده 10 جدول پخش سریال اصلی قرار گیرد. فینال تقریباً 47 دقیقه (با احتساب تیتراژ) بود که به شما ایده می دهد که اعداد چقدر بد هستند.
برای قرار دادن همه چیز در چارچوب، در اینجا جدول به روز شده من با ارقام مخاطبان برای فینال همه مجموعه های Marvel و Star Wars که داده هایی برای آن ها داریم، آمده است. اکو در این نقاشی گم شده است. تمام قسمت های اکو در یک روز پخش شد و اعداد فاجعه بود، این سریال یک هفته در رتبه بندی باقی ماند. اکو – بدون شک – کم بیننده ترین سریال Marvel/Star Wars در دیزنی پلاس است. تنها نکته مثبت آن این است که به قیمت 40 میلیون دلار ارزان ساخته شده است.
اما The Acolyte در کجا قرار می گیرد؟ چگونه مقایسه می کند؟
در اینجا جدول به روز شده با The Acolyte در حال حاضر موجود است!

برای بزرگنمایی کلیک کنید
Acolyte آخرین مرده است. همانطور که در بالا ذکر شد، بینندگان اکو حتی کمتر است، اما این سریال را نمی توان مقایسه کرد زیرا این سریال آمار تماشاگرانی برای فینال نداشت، همه قسمت ها در یک روز پخش شدند، زیرا مارول و دیزنی تصمیم گرفتند به همین سرعت و به راحتی آن را به پایان برسانند. تا حد امکان (آنها می دانستند که اکو یک فاجعه خواهد بود).
اما حالا این حتی خانم مارول، سریال «مناسب» کم تماشاگر - تا زمانی که The Acolyte - با برنامه پخش هفتگی، The Acolyte را شکست می دهد.
اگر هنوز در مورد دریافت فصل دوم The Acolyte شک دارید، باید این رتبه بندی را با دقت مطالعه کنید. بودجه بیش از 180 میلیون دلار برای رتبه آخر خوب است. این 58 درصد از مخاطبان Ahsoka و 27.5 درصد از پایان فصل سوم The Mandalorian است. و وقتی آن را با قسمت پایانی فصل 2 لوک اسکای واکر مقایسه می کنیم، تنها 23.2٪ است. بنابراین، بیش از سه چهارم مخاطبان بالقوه تصمیم گرفتند که فینال سریال Acolyte را تماشا نکنند. به طور خلاصه: لوکاس فیلم با این سریال توانست 75 درصد از مخاطبان بالقوه خود را از دست بدهد. و فینال تعدادی از بهترین اعداد را برای The Acolyte دارد. قسمت های 4-7 اعداد بدتری داشتند. به قدری بد که آنها حتی هرگز به نمودارها نرسیدند.
این واقعیت که خانم مارول برای فصل 2 سفارشی دریافت نکرده است (و بله، آن سریال هم طرفداران دارد) باید به طرفداران Acolyte سرنخی بدهد.
و برای در نظر گرفتن همه چیز: The Acolyte 335 میلیون دقیقه تماشا کرده است. پسران 1.329 میلیون و House of the Dragon 1.107 میلیون. فینال فصل 2 ماندالوریا (اون با لوک) 1.336 میلیون دقیقه داشت، فینال فصل 3 ماندالوریا هنوز 1.012 میلیون دقیقه داشت، حتی آندور 674 میلیون دقیقه داشت که او را حتی از آهسوکا جلوتر می اندازد که تا کنون کمترین بازی را داشته است. پایان سریال جنگ ستارگان را در دیزنی پلاس تماشا کردم.
و با آن، امیدوارم دیگر نیازی به صحبت در مورد The Acolyte نباشد.
رتبه بندی استریم نیلسن
منبع: https://www.jeditemplearchives.com/2024-08-16-the-nielsen-streaming-charts-for-the-acolyte-finale/?utm_source=rss&utm_medium=rss&utm_campaign=the-nielsen-streaming-charts-for-the-acolyte-finale