
بروزرسانی: 04 تیر 1404
رتبه بندی جریان های Nielsen برای The Acolyte – هفته ۲
Nielsen در حال حاضر برنامه ای تا حدودی نامنظم برای انتشار دارد، آنها اوایل این هفته شماره های اوایل ژوئن خود را منتشر کردند...و در روز جمعه آنها قبلاً اعداد هفته آینده را پیگیری کردند. به هر حال… بنابراین Nielsen اکنون قسمت 3 The Acolyte (قسمت فلش بک در مورد قدرت maaaaannyyyyyyyyy) را به رتبه بندی های خود اضافه کرده است. و در نهایت می توانیم یک هفته کامل رتبه بندی The Acolyte در Luminate Streaming را با یک هفته کامل در رتبه بندی Nielsen مقایسه کنیم. اعداد چگونه با هم مقایسه می شوند؟ خیلی جالبه! برای همه جزئیات کلیک کنید!

قدرت هیچ چیز…
Acolyte در رتبه بندی پخش سریال اصلی با مجموع نسبتاً ضعیف 370 میلیون دقیقه در جایگاه ششم "متوسط" قرار دارد.
جالب اینجاست که این رقم تقریباً همان رقمی است که Luminate گزارش کرده است. اعداد هفته 1 به دلیل فاصله زمانی متفاوتی که دو شرکت استفاده می کنند، از جمعه تا پنجشنبه در مقابل دوشنبه تا یکشنبه متفاوت است. اما اکنون که Nielsen و Luminate هر دو رتبه بندی هایی دارند که در آن The Acolyte یک هفته کامل برای جمع آوری دقیقه تماشا داشت، می بینیم که Luminate و Nielsen هر دو موافق هستند. Luminate حتی اعداد کمی بالاتر دارد، 380.5 میلیون دقیقه در مقابل 370 میلیون گزارش شده توسط Nielsen، اما در کل یک تطابق کامل است. این همچنین به معنای فاجعه بالقوه برای سریال در رتبه بندی نیلسن است، زیرا در رتبه بندی Luminate، The Acolyte از 10 رتبه برتر خارج شد و با انتشار قسمت های جدید، دقیقه تماشا به میزان قابل توجهی کاهش یافت.
در مقایسه:
آهسوکا در هفته دوم 487 میلیون دقیقه دوام آورد. بوبا فت حتی 563 میلیون دقیقه دوام آورد. اندور حتی 485 میلیون دقیقه دوام آورد. و The Acolyte قسمت 3 با 42 دقیقه یکی از طولانی ترین ها بود و هنوز فقط 370 میلیون دقیقه دارد.
اگر همه قسمت 3 را تماشا کردند، به این معنی است که 8.81 میلیون نفر آن را تماشا کردند، اما البته مردم قسمت های قبلی آن هفته را نیز تماشا کردند. همین اندازه گیری برای Andor به ما 10.32 میلیون بازدید می دهد، اما آندور، قبل از The Acolyte، سریالی بود که کمترین بازدید را در +Disney داشت. البته مردم آن هفته قسمت های قبلی Andor را هم تماشا کردند. اما این واقعیت که اعداد هفته 2 برای The Acolyte در حال حاضر بدتر از آندور هستند، خود گویای همه چیز است!
با این حال، من فکر می کنم خیلی بهتر است که میانگین های فصل را بررسی کنیم، یعنی طول کل در مقابل کل دقیقه های تماشا شده!
The Acolyte (Nielsen): 865 میلیون دقیقه کل، کل زمان اجرا 119 دقیقه، میانگین بازدید 7.27 میلیون
آهسوکا (نیلسن): 1.316 میلیون دقیقه کل، مدت زمان کل 132 دقیقه، میانگین بازدید 9.97 میلیون
آندور (نیلسن): 1.109 میلیون دقیقه کل، کل زمان پخش 161 دقیقه، میانگین بازدید 6.89 میلیون
، وان کنوبی (نیلسن): 1984 میلیون دقیقه، مدت زمان کل 135 دقیقه، میانگین بازدید 14.7 میلیون
The Book of Boba Fett (Nielsen): 952 میلیون دقیقه کل، کل زمان اجرا 89 دقیقه، میانگین بازدید 10.7 میلیون
Mandalorian S3 (Nielsen): 1.712 میلیون دقیقه کل، مدت زمان کل 77 دقیقه، میانگین بازدید 22.23 میلیون
در نمودارهای Luminate، هفته 2 بیشترین تعداد را برای The Acolyte داشت. در طول چند هفته بعد، این سریال کمتر از 300 میلیون دقیقه تماشا شد که پیش از ناپدید شدن از جدول، به حدود 220 میلیون دقیقه رسید.
اگرچه آندور شروع بسیار کندی داشت، زیرا سه قسمت طولانی همه به طور همزمان منتشر شد، و یک روز بعد از آن (The Acolyte در سه شنبه ها پخش می شود، Andor در چهارشنبه منتشر شد!)، The Acolyte قبلاً منتشر شده است. به سختی قبل از آندور. اعداد Week 2، اگر مستقیماً با هم مقایسه شوند، نشان می دهند که Andor در حال حاضر از The Acolyte جلوتر است، که چیزی کمتر از شرم آور نیست. احتمال زیادی وجود دارد که میانگین فصل برای The Acolyte به زودی از میانگین آندور کمتر شود.
The Acolyte تنها 75 درصد از مخاطبان Ahsoka را دارد. و آمار تماشای آهسوکا در بهترین حالت "متوسط \u200b\u200bو خوب" بود، پس از آندور قبل از The Acolyte دومین بدترین آمار بود. در واقع، فینال آندور در نهایت اعداد بهتری نسبت به آهسوکا داشت.
در مقایسه با فصل 3 Mandalorian، فصلی که خیلی ها حتی آنقدر هم دوست نداشتند، The Acolyte حتی 1/3 از مخاطبان Mandalorian را تشکیل نمی دهد که 32.7٪ است. این به این معنی است که بیش از 2/3 از مخاطبان بالقوه سریال جنگ ستارگان در دیزنی پلاس هرگز The Acolyte را تماشا نکرده اند و هرگز به خود زحمت این کار را نداده اند. بسیاری از هواداران از همان ابتدا "نه" گفتند. این باید به لوکاس فیلم چیزی برای فکر ، بدهد.
حتی شرم آورتر: بریجرتون، این سریال زن محور که توسط زنان تماشا می شود، بیش از 9 برابر (!!!) دقیقه بیشتر تماشا کرده است. 3.4 میلیارد در مقایسه با 370 میلیون برای The Acolyte. این رقم نیز با لومینیت مطابقت دارد. با این حال، نیلسن ارقامی برای فصل های جداگانه ندارد، اما به سادگی یک رقم کلی برای کل سریال ارائه می دهد.
و بار دیگر باید تاکید کرد: لوکاس فیلم 180 میلیون دلار بدون احتساب هزینه های بازاریابی برای این فیلم هزینه کرده است. بنابراین مطمئناً از 200 میلیون دلار فراتر رفت. و از نظر مخاطب یک شکست است. هفته دوم او در حال حاضر پشت آندور است، که فقط حیف است. و اگر لومینیت و نیلسن به توافق برسند، اوضاع از اینجا بدتر خواهد شد.
هیچ راهی برای اشتباه ، یا پوشاندن آن وجود ندارد: رتبه بندی The Acolyte بد است، و با اضافه ، قسمت های بیشتری توسط Nielsen، احتمال بدتر شدن آنها وجود دارد. همین الان می توانیم بگوییم که Luminate و Nielsen در مورد اعداد بسیار با هم موافق هستند، که ممکن است تا حدودی تعجب آور باشد اما نشان دهنده قابلیت اطمینان این تحلیل گران شخص ثالث است. حتی اعداد Bridgerton بین Nielsen و Luminate مشابه است و هر دو این سریال را به عنوان شماره 1 سریال پخش اصلی رتبه بندی می کنند.
و House of the Dragon با 741 میلیون دقیقه بیننده افتتاح شد. و این، حتی اگر از طریق کابل نیز پخش شود (بنابراین در رتبه بندی سریال های اکتسابی). جنگ ستارگان را درهم می شکند. و هزینه هر دو سری تقریبا یکسان است. یک اسپین آف ساده از یک مجموعه کتاب ناتمام و یک سریال استریم که فصل آخر آن بسیار بحث برانگیز و منفور بود، به راحتی از مجموعه ای که زمانی یکی از موفق ترین فرنچایزهای هالیوود در تمام دوران بود، پیشی گرفت. با دقت فکر کن. و House of the Dragon قهرمان های زن نیز دارد، یک مجری زن، مردم فقط دارند صحبت می کنند. و او The Acolyte را خرد می کند. چطور شد ما به این نقطه رسیدیم؟ و البته این دو سریال همپوشانی زیادی از نظر بیننده دارند... عجیب است که خانه اژدها "توسط منتقدان" بمباران نشده است...
علاوه بر این، دیزنی تنها چهار ورودی در رتبه بندی نیلسن دارد. Bluey، طبق معمول، حتی مالکیت معنوی آنها، Vice-Versa، Moana (طبق معمول) و The Acolyte. حتی Paramount + دارای شش ورودی است. Disney+ از نظر سهم بازار استریم حتی عقب تر است. ایگر نمی تواند از این بابت خوشحال باشد. و Acolyte عزیز فقط اوضاع را بدتر می کند. و نمایش های آینده برای دیزنی پلاس یک فاجعه است، Agatha After All تقریباً به طور قطع یک شکست خواهد بود. Skeleton Crew نیز احتمالاً در بهترین حالت، اعدادی مشابه با The Acolyte خواهد داشت. چرا مردم باید مشترک Disney+ شوند مگر اینکه بخواهند به فیلم های قدیمی دسترسی داشته باشند؟ شاید Vice-Versa 2، زمانی که در دسترس قرار گیرد، به دیزنی پلاس کمک کند. جنگ ستارگان و مارول قطعا نه. که فقط غم انگیز است. جنگ ستارگان باید حاکم باشد. The Force Awakens یکی از پربیننده ترین فیلم های تمام دوران بود. و حالا این
رتبه بندی استریم نیلسن
منبع: https://www.jeditemplearchives.com/2024-07-13-the-nielsen-streaming-charts-for-the-acolyte-week-2/?utm_source=rss&utm_medium=rss&utm_campaign=the-nielsen-streaming-charts-for-the-acolyte-week-2